Garantie & Klachten

Ik heb een klacht!

Wat vervelend om te horen! Maar gelukkig is voor alles een oplossing. Je kan op verschillende manieren je melding aan ons doorgeven. Stuur een chat berichtje, neem contact op via Facebook of stuur een e-mail naar hallo@enjoy21.com. Wij komen zo snel mogelijk bij je terug om het op te lossen. Omdat wij ook aangesloten zijn bij WebwinkelKeur, willen wij je het volgende nog melden: Komen wij er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij doen er alles aan om je planten in topconditie bij je te leveren. Maar, het zijn en blijven natuurlijk levende producten. Mocht er iets met je plant aan de hand zijn, dan kan je via bovenstaande weg contact met ons opnemen. Wij horen het graag, zodat we je verder kunnen helpen!